Bonus verlengers & cateringtegoed omzetten

Voor het seizoen 2023-2024 heeft iedere supporter een nieuwe seizoenkaart ontvangen. Hiermee komt de oude seizoenkaart te vervallen, echter blijft het cateringtegoed uiteraard geldig. Hoe je dit tegoed kan gebruiken of kan overzetten lees je hieronder. Tevens lees je in dit bericht meer over de catering bonus voor verlengers.
Tegoed nog geldig
Heb jij je oude seizoenkaart met cateringtegoed nog in je bezit? Dan kan je deze bij de eerste thuiswedstrijd nog "gewoon" gebruiken bij het bestellen van eten & drinken bij de caterpunten. Deze zijn dus wel nog actief bij de caterpunten, maar geven geen toegang meer bij de toegangspoorten.
Tegoed zelf overzetten
Het is uiteraard ook mogelijk om jouw tegoed van de oude pas over te zetten op de nieuwe pas. Dit is eenvoudig te regelen via het platform Mijn Fortuna bij het onderdeel cateringtegoed. Lukt het jou niet, bekijk dan onderstaande instructievideo hoe jij jouw oude tegoed overzet op de nieuwe kaart.

Tegoed overzetten door Fortuna
Heb jij jouw oude pas niet meer in jouw bezit of lukt het overzetten van tegoed niet? Geen paniek! Dit gaan wij voor jou oplossen. Mail onderstaande gegevens naar tickets@fortunasittard.nl en benoem in het onderwerp van de mail "tegoed overzetten". Dan gaan wij dit z.s.m. in orde maken.
- Relatienummer (vermeld op nieuwe seizoenkaart);
- Kaartnummer oude kaart (mits nog bekend);
- Kaartnummer nieuwe kaart (staat vermeld op nieuwe seizoenkaart);
- Emailadres waar jouw membership aan is gekoppeld.
Catering bonus verlengers
Alle supporters die het membership van vorig jaar hebben verlengd, ontvangen voor de loyaliteit een catering bonus van €10. De members in de leeftijdscategorie 0 t/m 12 jaar die het membership hebben verlengd ontvangen een bonus van €5. De meeste fans hebben deze bonus inmiddels automatisch op de seizoenkaart bijgeschreven.
Catering bonus nog niet ontvangen?
Heb jij recht op de bonus omdat jij jouw membership hebt verlengd en heb jij deze nog niet ontvangen? Mail dan onderstaande gegevens naar tickets@fortunasittard.nl en benoem in het onderwerp van de mail "bonus verlengers". Dan gaan wij dit z.s.m. in orde maken.
- Voor- en achternaam;
- Relatienummer (vermeld op nieuwe seizoenkaart);
- Kaartnummer (vermeld op nieuwe seizoenkaart);
- Emailadres waar jouw membership aan is gekoppeld.